6 Ekim 2016 Perşembe

O kadar boş vaktim varken yazmadım , şimdi yarına yetiştirmem gereken bi ingilizce makalem olmasına rağmen bu platforma yazmayı tercih ediyorum. Çünkü yazma eylemi böyle bir şey. O çıldırtan duygu geldiği an yazmak zorundasınız. Yazmazsanız dayanamazsınız çünkü , olmaz yani. Her neyse işte bugün neler yazacağımı merak ediyosunuz değil mi ? Ben de ediyorum hadi daha fazla uzatmadan konuya giriş yapayım.
Bu sene üçüncü sınıf olduğumuzdan mütevellit diyet yazmayı öğreniyoruz. Öğrendikçe uygulamak mükemmel bi duygu biliyor musunuz :)) İşte biz de bundan dolayı her yediğimizin kalorisini sayar olduk. Derken derste stresli olunca bazı insanlar yemeğe saldırır dedi, hocam. İşte ! Dedim, beni anlatıyor. Ben de sinirli ve ya üzgünken ölümüne yerim, en çok da çikolata yerim. Dedim ki hocam ben kendime bile söz geçiremezken danışanlarıma ne derim?? Hocamın cevabı çok mantıklıydı, farklı aktivitelere yönel, dedi örneğin kitap oku, müzik dinle, yürüyüş yap, bulunduğun ortamı terk et vesaire... Derken teneffüste bi arkadaşım geldi ve keçiboynuzu ye dedi, çikolata yerine. Şimdi siz diyeceksiniz ki hiç çikolata gibi olabilir miii ?? Siz de haklısınız tabi ama cidden güzel bi şey ya:) Hele bi deneyin de ;) Daha şimdiden şunu çok görüyorum insanlarda , daha önce hiç yemediği bir yiyecekten (ki bunlar genelde daha sağlıklı besinler oluyor) nefret ettiğini söylüyor insanlar. Bu kesinlikle yanlış bir tutum. Önce bi deneyin bakalım belki vazgeçilmeziniz olacakkk :))
İşte bunun üzerine keçiboynuzu aldım tabi ilk iş içeriğine , kalorisine falan baktım. Özellikle ders çalışırken mükemmel bi el oyalayıcı oluyor. Araştırırken mükemmel bi hikayesi olduğunu öğrendim keçiboynuzu çekirdeklerinin.Ki ben , çok severim keçiboynuzu çekirdeğini böyle doğal taşmış gibi gelir bana ama ne işe yaradığını merak ederdim. Neymiş biliyor musunuz?

5 yorum:

  1. bu güzel yazı için çok teşekkür ederim �� gerçekten tam zamanında oldu elimde çikolatayla okudum açıkçası �� yarın ilk iş Keçiboynuzu almak ...

    YanıtlaSil
  2. Yasemincim alındı mı keçiboynuzuuu 😍

    YanıtlaSil
  3. Alamadım 😁 amma ve lakin makul sebeplerim vardı

    YanıtlaSil