19 Temmuz 2016 Salı

Rahman ve rahim olan Allah'ın adıyla... 

Öncelikle herkeslere merhaba :) Bu ilk yazım olmasından mütevellit heyecanlıyım biraz , zira yarım saat öncesine kadar blog nasıl oluşturulur bir fikrim yoktu ilk olarak aylar önce bir arkadaşımın önerisi ile blog açma fikri uyanmıştı bende, dün de gitmiş olduğum Araştırma Kampı'ndaki medya dersine gelen sevgili Hasan Hoca sayesinde kesin karar verdim. Kesinlikle blogun olmalı dedi ben de artık kolları sıvama vakti geldi diye düşünüp aldım bilgisayarı elime :) Şu an aklımdaki tek şey bir yıl sonra bugün bu ilk yazıyı açıp şu anki halimi hatırlayıp gülümseyecek oluşum :))
Bir gerçeği hatırlatmakta fayda var; herkes zayıf olmayabilir ama biz burdaysak herkes sağlıklı olmak zorunda. Bu yüzden bir diyetisyen adayı olaraktan sizinle sağlıklı beslenme ve sağlıklı yaşam ile ilgili güzel güzel bilgiler paylaşacağım takipte kalınız efenim :) 

2 yorum:

  1. Sevgili diyetisten adayı.
    Sağlıklı düşünme ile ilgili yazılarınız da bulunuyor mu veya bu konuda yazı yazmayı düşünüyor musunuz?
    Zira Toplum olarak buna olan ihtiyacın daha fazla olduğunu düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. Sevgili okur , Sayın Üstadım öncelikle ilk yazıma gelen ilk yorumun senden olması gurur verici ayrıca bu isteği kesinlikle göz ardı edemem bir hocam demişti ki "Yazmak için oturmak gerekir" ben oturmaya fırsat bulursam bu konuyla ilgili bir yazı kaleme alabilirim inşallah tabii bir de sağlıklı düşünmem gerek değil mi zira ülke olarak çok kolay günlerden geçmiyoruz. Değerli yorumun için çok teşekkür ediyorum bir sonraki yazımı bekle lütfen :))

    YanıtlaSil